Penjual Kondom Berduri Ini Mendedahkan Perkara Sebenar Tentang Isu Video Dia Viral Dan Dikecam Netizen Kerana Kondom

Sharing is caring!

Video seorang wanita mempromosikan dan mengajar cara menggunakan ‘kondom berduri’ viral di media sosial sejak Selasa lalu, mencetuskan pelbagai reaksi netizen yang mengecamnya.

Bagaimanapun, wanita berkenaan tampil membuat permohonan maaf dan menjelaskan bahawa bukan dia yang viralkan video itu, sebaliknya kenalannya yang berbuat demikian.

Loading...

“Saya bukan nak viralkan. Saya buat sendiri video itu dan beri kepada sepupu dan rakan wanita dalam group WhatsApp dengan tujuan untuk menjualnya kepada mereka,” katanya memetik kenyataannya dari Harian Metro.

Wanita yang bekerja di kedai menjual barang kosmetik itu berkata, akibat tersebarnya video itu, dia terpaksa menanggung malu dan majikannya turut menerima tempiasnya.

“Dalam video itu saya juga ada menyebut nama sepupu saya. Video itu bukan untuk tatapan umum tetapi untuk sepupu dan kenalan wanita sahaja.

“Bagaimanapun sehari selepas saya kongsi video itu dalam group WhatsApp yang hanya ada 10 ahli terdiri daripada sepupu dan rakan wanita saya, terus video itu viral,” katanya.

Ekoran viral itu, dia terpaksa tampil membuat permohonan maaf di Facebooknya. Namun tindakan itu sia-sia kerana video itu semakin tersebar meluas.

“Bukan saya yang viralkan, harap semua faham. Saya makan gaji dengan tauke kedai kosmetik, dia pun kena tempias dan malu.

Loading...

“Apabila saya minta maaf, semakin ramai yang sebarkan,” katanya.

Justeru, wanita itu sekali lagi memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia di atas perbuatannya itu dan akan lebih berhati-hati di masa akan datang.

Sumber: The Reporter
VIDEO YANG MENJADI TULAR

Samada video ini benar benar hanya untuk koleksi tertutup atau memang gimik untuk berniaga tetapi telah ‘backfire’ dimana ramai netizen mengecam teruk bermula dari Group komuniti Facebook IRDK ( Kelantan ).

Pendapat admin, zaman sekarang ramai yang mengharapkan perhatian sehingga mereka sanggup membuat sesuatu di luar akal atau dengan bahasa lembutnya bertindak bodoh. Zaman media sosial ini mereka patut lebih berfikir panjang kerana jika tidak kisah malu pada diri sendiri, tolonglah malu dengan keluarga sendiri.

Berhenti buat benda benda bodoh seperti ini terutama pada yang beragama ISLAM. Ramai netizen bercakap jangan membuka aib dia tetapi dia sendiri membuka aib dulu. Hari hari ada sahaja video video tidak senonoh yang muncul di media sosial dan apabila kena kecaman teruk akan muncul alasan alasan seperti ini atau alasan paling popular, akaun di hack oleh seseorang.

Moga semua orang ambik ikhtibar dengan kejadian ini. Lebih elok jika tidak perlu merakam apa apa kecuali diri anda kebal dan tidak kisah dikecam. – GedebakViral

Loading...