Netizen Puji Gelagat Lisa Surihani Yang Sangat Rajin Berkerja Dalam MenjayaKan Video Klip ‘Abang Nak Tegur’. Nampak Comei Sungguh Lisa Surihani Sampai Tergelam Sajat (Video)

Sharing is caring!

Jutawan Koesmetik panas diceritakan mengenai muzik video mereka yang sedang dibuat.Namun, belum dilancarkan lagi. Ramai orang tengah hangat membicarakan mengenainya.

Semua tahu ini mereka berada di Sepanyol untuk menjayakan penggambaran muzik video tersebut.Katanya,video itu bakal menjadi yang termahal pernah dihasilkan di Malaysia.Malah akan dihasilkan di tiga buah negara.

Loading...

Bagaimanapun, yang menjadi tumpuan ramai adalah lisa yang kelihatan begitu prihatin sekali dengan Sajat yang kesejukan akibat cuaca di sana.Seperti apa yang dapat dilihat dalam video tersebut,turut bersama kedua jutawan itu ialah pelakon popular Lisa dan suaminya,Yusri KRU.

Menurut Alif,lima darjah celcius bukan penghalang untuk mereka menyiapkan pembikinan video klip tersebut.Terlampau sejuk membuatkan Lisa cuba menghangatkan tangan Sajat.

Malahan ada beranggapan yang sikap prihatin Lisa telah disalah anggap oleh netizen yang mendakwa Lisa seolah-olah menjadi ‘orang suruhan’ kepada usahwan itu.Dalam masa yang sama,sempat membaca beberapa komen netizen diruangan Facebook dan Ig milik jutawan kosmetik tersebut mengenai pembikinan muzik video hangat ‘Abang Nak Tegur’.

Dalam pada masa yang sama juga ramai memuji Lisa kelihatan professional dan rendah diri.Walaupon di anggap sebagai antara selebriti level A, tetapi Lisa kelihatan sungguh komited dengan kerjanya untuk entertain dan menemani Aliff dan Sajat.

kerja .. hari ke 3 masih x settel dgn cuaca super sejuk..so kena buat2 busy je so terus lupa cuaca yg sejuk melampau…terima kasih pada semua team yg hebat dlm menjayakan #abangnaktegur susah sgt ..harap korang di malysia happy.. @lisasurihani ok boss

Loading...

teramat sejuk.. pengalaman shoot di europe dgn kedinginan 5 drjah selsius…. vedio clip palaing mewah #abangnaktegur dimalaysia @yusrykru @lisasurihani @nursajat02 baju sy dr @aliff_syukri

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on
Selain Itu Perbuatan Lisa Suriani Di Dalam Video yg Dimuat Naik dlm IG Dato Alif  Juga Mendapat Kecaman Netizen Gara Gara Menggosok Tangan dan Lengan Sajat.

Lisa Suriani Juga Dituduh Cuba Membodek Dato Alif dan Sajat Kerana Kelibatnya Bersungguh sungguh menolang Mereka.

 

Tapi Respond Balas Dato Alif kepada Netizen Supaya Jangan Kecam Lisa Mendapat Pujian Ramai.

 

Tapi yang penting Ramai Netizen Yang memuji Lisa Kerana Bersungguh Melakukan Kerja Dan Sangat Rajin.

Dato Alif Juga Menerangkan Kelibat Liza Dalam Video Itu adalah Kerana Lisa Merupakan Pengurus Produksi Mereka.

 

sumber era viral
_________________________________________
TAK SANGKA ADA JUGAK YANG PERASAN, KETUA JURI TIDAK PERNAH KOMEN SAYA..”-ELYANA BUAT PENGAKUAN TERBUKA SEKALI LAGI, JAWAB ISU JURI DI GV4.

Selain Isu Pamoga , Elyana turut sempat menjawab soalan tentang juri di program Gegar Vaganza 4.

Dia tidak menyangka ada juga peminat yang sedar ada juri yang ‘takut’ untuk memberi komen tentangnya apabila ditanya beberapa soalan tentang tema minggu yang akan datang.

“Tak sangka ada jugak yang perasan. Ya, ketua juri tidak pernah komen saya. Tak tahu kenapa mungkin dia tidak suka saya kot,” jelasnya dengan nada yang cukup tenang.

Bagaimanapun, Elyana engan mengulas lebih lanjut tentang juri sewaktu sesi latihan. Harap tiada isu yang terlalu serious berlaku

Isu Pamoga:

Menurut Elyana, sebenarnya minuman yang diberinya setiap minggu tidak sesuai buatnya kerana mempunyai kandungan gula yang terlalu tinggi dan mengandungi gamat yang tidak baik untuk pesakit kanser.

Pada mulanya kami faham apa yang cuba disampaikan olehnya. Namun situasi menjadi agak pelik apabila penyanyi yang menghidapi kanser tahap empat ini secara tiba-tiba menjadi sungguh sensitif.

Tambahnya, niat sebenarnya hanya mahu menolong promosikan produk tersebut namun pihak tersebut ada bercakap sesuatu tentang dirinya hingga buat kan diri nya tidak mahu beri kerjasama pada individu tersebut.

“Dah dia minum ke tidak, tak kan lah nak cakap tak minum sebab tidak bagus. Kini konon nak menolong tetapi kalau dia pon cakap saya macam ni, tak kuasa aku nak tolong orang macam tu!” tegas nya dalam video Insta Live.

Apabila disoal mengapa dia terus mempromosikan produk tersebut secara terbuka di atas pentas, Elyana menjawab itu hanyalah sebahagian dari caranya untuk berbahasa denga orang.

“Biasalah bila dihadapan kamera orang berbudi kita berbahasa tetapi memandangkan orang tidak berbudi hanya berbahasa di atas itu, jadi saya berterus terang di sini. Saya tidak minum.

“Tetapi bila ditanya, saya cakap lah. Tak akan lah nak cakap tak minum tak bagus, ” jawab nya dengan jujur.

sumber era viral

Loading...