Minta Hantaran RM25K,Tapi Kantoi Mesej Lucah Secara Berjemaah Dengan Jantan Lain

Sharing is caring!

Sering kali kalau kisah percintaan pasangan kekasih, kaum lelaki yang sering mempermainkan perasaan wanita dengan berlaku curang. Namun, pada zaman ini wanita juga tidak kurang hebatnya. Malah mungkin lebih teruk lagi dari lelaki.

Oleh kerana sayang, seorang lelaki cuba bertahan dan memberi peluang kedua kepada kekasihnya yang sudah banyak kali telah menipunya.

Loading...

Sayang dan sabar sudah pasti ada hadnya juga. Siapa yang mampu selama-lamanya bertahan apabila orang yang disayangi berterusan mengkhianati kepercayaan diberi.

 

 

Bagi lelaki ini, Khairul Shakir meluahkan segala kekecewaannya menerusi Facebook. Mana tak kecewa, tinggal beberapa minggu saja lagi mereka akan mengikat tali pertunangan.

Perempuan ini memang power. Dia mampu ‘bersama’ tiga lelaki berlainan dalam masa satu hari sahaja! Kuat betul!

Loading...

“Layak ke nak bagi hantaran RM25k?” kenapa Khairul tanya macam tu? Jawapannya ada dalam gambar perbualan menerusi aplikasi WhatsApp berikut!

 

 

 

 

 

 

 

width=”360″ height=”640″ border=”0″ data-original-height=”650″ data-original-width=”366″ />

 

 

Ada yang dapat ‘hadam’ dengan perangai perempuan ini tak? Maknya minta wang hantaran sebanyak RM25,000, tapi dia tahu tak perangan sebenar anaknya itu?

Bagaimanapun, Khairul berkata, dia berkongsi pengalamannya ini untuk memberi peringatan kepada orang lain dan tak mahu ada yang terkena macam dia.

 

 

 

Dalam masa sama, Khairul turut meminta jasa baik semua yang mengenali perempuan terbabit untuk tidak memaklumkan perkongsian ini kepadanya.

Rata-rata netizen memberikan respon berbeza. Ada yang simpati di atas nasib Khairul, dan tak kurang juga yang tak bersetuju dengan tindakannya ‘membuka aib’ wanita berkenaan.

 

 

Hm, apa lagi nak dikata ya? Tak semua orang baik dan sempurna. Masing-masing ada cacat celanya. Namun semoga kisah ini dapat menjadi peringatan kepada semua.

via:kakishare

Loading...