ILLUMINATI : WAJAH SEBENAR ARAB SAUDI

Sharing is caring!

Illuminati telah mencipta dua bentuk gerakan yang menekan masyarakat. Pertama, Demokrasi Liberal, untuk Barat menentang Keganasan dan kedua, gerakan politik berwajahkan Islam. Kedua-dua gerakan ini akan memaksa kita bergerak ke arah objektif akhirnya iaitu New World Order.

Strategi Freemason ialah merosakkan Islam dlm islam itu sendiri. Mereka merosakkan islam dan sunnah yg di bawa Rasulullah dgn islam versi mereka iaitu Wahhabi. Mereka berjaya merosakkan Mekah dengan binaan2 yg menutup kebesaran Kaabah dan dari kota ibadah menjadi kota perlancongan. Segala peninggalan Rasulullah dimusnahkan atas alasan bidaah, tetapi artifak berhala tidak pula dimusnahkan, malah dipelihara dalam muzium dan menelan belanja berbillion2. Skrg raja dh mati, akan berlakulah perebutan kuasa pemerintahan dan apa yg tertulis dlm Quran akan berlaku

Loading...

Negara Arab Saudi lahir dari konspirasi Illuminati sempena nama Bani Saud. Keluarga Ibnu Saud adalah Freemason keturunan Yahudi (Bani Al-Masalikh) dan dipilih sendiri oleh Rothschild.
Siapakah Rothschild???
Rothshchild adalah penaja utama organisasi penyembahan syaitan terbesar didunia iaitu Illuminati.
Rothschild adalah keluarga paling kaya dan berkuasa didunia, dan mereka bekerja untuk Al Masih Ad Dajjal.

Raja Fahd dan Queen Elizabeth ibu kepada George W Bush yang juga benih asli dari keturunan Firaun. Kematian Puteri Diana telah dirancang oleh Queen Elizabeth.
KAABAH KINI SUDAH DIKEPUNG YAHUDI – FREEMASON
Ketika ini seluruh umat islam didunia menumpu perhatian pada krisis di Mesir dan Syria…tetapi sedarkah kita bahawa ini ada episod terakhir permainan Dajjal sebelum beliau membuka Fasa berikutnya…Tahukah anda,sasaran yang mereka idamkan bukanlah Palestin….sebaliknya MEKKAH dan MADINAH….dan Tahukah anda MEKAH dan MADINAH kini telah dikepung secara sistematik oleh Yahudi – Freemason?

Kemunculan fahaman Wahhabi yang dicetuskan oleh Muhammad bin Abdul Wahhab An-Najdi pada era perang dunia pertama, gerakannya turut dibiayai oleh Rothschild, Rockefeller dan anak-anak Dajjal yg sama utk memberontak kepada khalifah Turki Uthmaniyyah.

Hasilnya, kaum Quraisy dan umat Islam telah dibunuh dan dihalau beramai-ramai oleh tentera Wahhabi yang dianggotai oleh orang-orang Arab Badawi (Arab kampung barbaric) Najd dan bani Sa’ud.

Natijahnya lagi, kaum Quraisy yang memerintah Mekah Madinah selama seribu tahun lebih sejak zaman Rasulullah telah dirampas kaum Wahhabi dari bani (keturunan) Sa’ud yang merupakan keturunan Yahudi yang tinggal di Hijjaz (semenanjung Arab).

Hasilnya, terbentuklah negara Wahhabi bernama “Arab Saudi” sempena nama bani Sa’ud. Mereka mengharamkan pengajian 4 mazhab di Mekah Madinah. Hanya pengajian Wahhabi dan Talfiq Mazhab (mazhab rojak) sahaja dibenarkan.

Loading...

Aqidah Wahhabi = Aqidah Yahudi. Yahudi memperalatkan Wahhabi untuk menjauhkan umat Islam daripada Rasulullah SAW dan ahli keluarganya serta menjauhkan umat Islam daripada Islam itu sendiri. Walaupun nampak secara zahir seolah2 untuk mendekatkan umat Islam dengan Islam, hakikatnya jauh sama sekali.

Tak percaya? Pergi sajalah ke Mekah dan Madinah. Orang ramai sudah tidak tahu mana satu makam isteri Rasulullah, mana satu makam sahabat2 Rasulullah dan sebagainya. Rumah S.Khadijah R.A dijadikan tandas awam.

Itulah antara bukti2 Allah Ta’ala nak zahirkan yang Wahhabi adalah pembenci Rasulullah SAW dan ahli keluarga Baginda SAW sekalipun 5 waktu sehari semalam tak pernah tinggal solat.

Di antara Umat Islam yang paling banyak dibunuh adalah Keturunan Rasulullah SAW. Namun ada diantara keturunan Rasulullah SAW yang sempat melarikan diri ke Malaysia dan Indonesia.

Jadi adakah tak relevan bila ada teori kata bani tamim dan imam mahdi berada di nusantara? Rasulullah pernah bersabda umatku akan bangkit dari timur.

Peninggalan Rasulullah SAW dimusnahkan supaya Umat Islam tidak lagi membesarkan Rasulullah SAW dan keturunannya. Apa yg kita dpt lihat hari ini tinggalan nabi Muhamad S.A.W spt rambut, kasut, serban dll….itulah harta Rasulullah yg sempat diselamatkan keturunan beliau.

Tanah arab atau kita gelar sebagai Hijjaz memang didiami oleh keluarga Rasulullah, keluarga para Sahabat dan orang Quraisy sejak.zaman Rasulullah hinggalah Allah datangkan fitnah dajjal yakni tentera Wahabi/Salafi yang membunuh dan mengusir keluarga Rasulullah dan bani Tamim dari Hijjaz.

Pengusiran keluarga Nabi dan orang Quraisy oleh tentera Dajjal (Wahabi) ini telah dirakamkan.dalam hadis Rasulullah saw yang berbunyi,

Dari Ibnu Mas”ud RA, katanya, “ketika kami berada di sisi Rasullah SAW, tiba-tiba datang sekumpulan anak muda dari.kalangan Bani Hasyim. Apabila terlihat mereka, maka kedua-dua mata banginda SAW dilinangi air mata dan wajah baginda berubah.Aku pun bertanya, “Mengapakah kami melihat pada wajah Tuan sesuatu yang tidak kami sukai?” Baginda menjawab, “Kami Ahlul Bait telah Allah pilih untuk kami akhirat lebih dari dunia.Kaum kerabatku akan menerima bencana dari penyingkiran selepasku kelak sehinggalah datang suatu kaum dari Timur yang membawa bersama-sama mereka Panji-panji Hitam. Mereka meminta kebaikan tetapi tidak diberikannya, maka mereka pun berjuang dan beroleh kejayaan lalu diberikanlah apa yang mereka minta itu tetapi mereka tidak menerima sehinggalan mereka menyerahkannya kepada seorang lelaki dari kaum kerabatku yang akan memenuhkan bumi ini dengan keadilan seperti halnya bumi ini dipenuhi dengan kedurjanaan sebelumnya. Sesiapa yang sempat menemuinya, maka datangilah mereka itu, walaupun terpaksa merangkak di atas salji.Sesungguhnya dia adalah al- Mahdi.”(Ibnu Majah)

Ketika berada di negara Saudi, kita akan merasakan banyak amalan yang terkait dengan Rasulullah SAW akan terasa asing. Bila kita mendoakan Rasul SAW di depan makam, nanti akan terdengar suara “Ruh! Ruh!” Bila kita teruskan berdoa nanti Mutawwa (gelaran pegawai agamanya) akan halau kita atau pukul dengan tongkat yang sedia ada di tangannya.

Berkunjung di tempat kesan sejarah Nabi Muhammad mereka akan kata tiada dalam Sunnah. Istilah yang sangat popular yang mereka gunakan ialah Bidaah. Cubalah perati pendakwah mana yg tak habis2 nak bidaah kan amalan2 dlm mazhab syafie. Masih nak tutup mata?

Sejak jatuhnya khilafah Turki Uthmaniyah pada tahun 1924, kelambu Kaabah bertukar dari hijau kepada hitam sbg tanda kekalahan islam. Tahun ini genap 90 tahun kekalahan islam. Renungkan hasilnya sepanjang 90 tahun islam kalah:

TURKI : Uthmaniyah ditumbangkan dan Jatuh ke tangan Puak Sekular Ekstreme, walaupun kini diperintah Pemimpin “Islamik” Erdogan, Hakikatnya beliau hanyalah Puppet yang hanya bersuara tapi tidak bertindak kerana dikekang Pengikut Setia Attaturk.

PALESTIN : yang sebelum itu makmur dibawah pemerintahan Uthmaniyah ditawan mudah puak kufar sebelum diserahkan pada Zionis.

IRAQ : satu-satunya negara yang lantang mempertahankan Palestin secara ketenteraan diceroboh dan diranapkan,USA dan negara Salib dan Bantuan sulit dari Syiah (IRAN).

AFGHANISTAN : negara mundur yang memiliki hasil bumi paling kaya didunia dirampas oleh USA hasil bantuan Syiah (IRAN) dan segala hasil buminya disalur pada Zionis (Israel).

LIBYA pimpinan Ghadaffi merupakan
musuh ketat Negara Salib dijadikan bahan Eksperimen utk mencetuskan “Arab Spring”.. Rakyatnya dihasut untuk “BANGKIT”…dibantu dengan “Bersungguh2” oleh Tentera Salib (NATO).

SYRIA : adalah sasaran sebenar Operasi Arab Spring yang dirancang Zionis kerana sudah tertulis dalam kitab2 lama Yahudi bahawa Syria adalah medan perang Armageddon melibatkan Mesiah(Dajjal) dan Al- Mahdi.

MESIR walaupun “DISERAHKAN” kepada Dr. Morsi dari Ikhwanul Muslimin, kemudian dirampas semula oleh Tentera Firaun moden pimpinan Syiah dan Zionis bertujuan menimbulkan kemarahan tak terhingga Umat Islam supaya tercetusnya Armageddon dengan segera.
LIHATLAH…DIPETA,SEMUA NEGARA DISEKELILING MEKAH N MADINAH TELAH DITAWAN DGN SISTEMATIK
Ada golongan yg tak percaya dgn fakta yang diberi tanpa mahu selidik sejarah yg benar tentang kerajaan Saudi hari ini. Mereka persoalkan kalau lah Wahabi dan bani Saud tidak benar dan sesat tak mungkin Allah izinkan mentadbir dua bandar suci ini dgan aman dan makmur. Bayangkan negeri kering kontang penuh pasir dan debu tapi kaya dan pembangunan sentiasa pesat.

Cubalah melihat semula sejarah penjaga dua bandar ini, waktu zaman jahiliyah di mana kaabah ditadbir dengan keadaan makmur oleh keturunan arab quraisy. Di dalam masjid berdekatan kaabah siap ada berhala lagi. Kota madinah boleh dikatakan ramai geng-geng yahudi.

Keamanan dua kota ini adalah dalam jagaan ALLAH S.W.T, tiada kaitan pun dengan manusia sebagai penjaga sebenarnya.

Bukankah ada satu hadith mengenai apabila dajjal dtg ke makkah dan madinah dia cuma hentak kaki dan org2 munafiq dlm tu keluar mengikutinya…tak semua di makkah itu wahabi cuma penguasa2 nya itu yg berfahaman wahabi. Cuba kita fikirkan pula kenapa Makkah aman tanpa musuh2 islam nak serang? Sebab buktinya sudah jelas. Makkah dikuasai oleh org2 mereka juga….

Tak hairan byk tempat bersejarah dihapuskan di Mekah ats alasan ada org arab buat perkara bidaah, tp sebaliknya pemimpin dia gila wang, buat pembangunan demi keuntungan diri sendiri. Bina hotel nk kalahkan Dubai. Mekah dah mcm Amerika dgn lambakan MCD, KFC, Burger king, Starbucks bersepah2.. Latest..butik paris hilton. Mekah mmg x kalah dgn NYC.

Cuba lihat sekarang di dirikan bangunan pencakar langit sebagai penantian ketibaan Al-Masih Dajjal. Siapa yang menantikan dajjal kalau bukan Yahudi-Freemason?? Kita kena kaji bukan terus menolak. Adakah ajaran Islam
sekiranya kahwin 13 isteri dan Raja sekarang ni dari isteri ke 8? Renungkan!!

Boleh rujuk pendedahan ini dari buku Min Aina Wa Ila Aina sebanyak 43 halaman buku tersebut, ditambah dengan banyak rujukan lainnya. Penulis buku berjudul ‘ Ali Saud min aina wa ila aina’ ( Ali Saud dari mana dan ke mana iaitu Muhammd Shakher menggemparkan dunia apabila mendedahkan fakta berkaitan siapa sebenarnya Dinasti Saud sehingga setiap kali berlaku konflik antara Palestin – Israel, pasti mereka diam dan bungkam.

*Muhammad Shakher akhirnya dibunuh oleh Regim Saudi kerana pendededahannya yg menggemparkan itu.

Boleh rujuk kitab tarikh najad, kitab fitnah mujassimah, kitab qarnunajd, boleh tanya penduduk asal mekah keturunan ‘ashkubi, suwaidi, khardawi, ruhaili, sa’dadi, sulaibi, alawi,…boleh tanya anak2 murid ulama asal yg mengajar dimasjidil haram syeikh musa halabi yg sanad diambil dri syeikh yasin..
boleh tanya syeikh ahmad alawi anak syeikh mohamad alawi yg ayahny di penjara dan dikenakan tahanan rumah 10 tahun sedangkan syeikh muhamad ulama asal yg mengajar di masjidil haram…boleh tanya anak2 murid asal yg veteran sekarang ini ada dekat bukit ajyad, bukit karkaz, bukit hudais dll..

Pembunuhan yg dibuat anak wahab kerana mudah mengkafirkan ulama2 asal Mekah dan Madinah yg kebanyakan keturunan Rasulullah SAW berganding bahu bersama alu su’ud nasab yahudi utk menjatuhkan empayar islam yg benar dan digantikan dengan agama wahabi sekutu yahudi…

Boleh tanya syeikh ali sobuni, boleh tanya syeikh habib zain sumait, boleh tanya sendiri mufti dia syeikh soleh fauzan yg membenarkan cerita ini…

Hudud di haramain adalah fitnah terbesar dunia…Hudud kasta… Amah indon dirogol… Yg dipancung amah indon… Perogol dari kalangan arab saudi…??Bayar denda… Beratus kes boleh tengok…

Hudud wahabi mmng dasar yahudi (Talmud)… Bkn dasar Quran

ARAB SAUDI DAH NAK JADI LAS VEGAS. TAPI KITA SIBUK DOK MAKI SYIAH DAJJAL. CERDIK PUNYA WAHABI ALIHKANKAN SERANGAN PADA MAZHAB SYIAH YG SAMA SAJA CIPTAAN YAHUDI…SEDANGKAN MEREKALAH DALANG SEBENAR!

Manusia yang mempunyai hati tetapi tidak mahu memahami dengannya,mempunyai mata tetapi tidak mahu melihat,mempunyai telinga tetapi tidak mahu mendengar (ajaran dan nasihat) mereka itu seperti binatang ternakan,bahkan lebih sesat lagi. Mereka itulah orang-orang yang lalai. (Surah Al A’raf Ayat 179)

 

Sumber: Ohtular

Loading...