Gadis Cantik Ini Mahu Buktikan Yang Cinta Itu Memang Buta Dan Tidak Pandang Paras Rupa

Sharing is caring!

Bila bercakap pasal memilih pasangan, ramai orang yang dilihat masih lagi memandang kepada paras rupa sebagai kriteria pertama untuk dipertimbangkan. Namun tidak bagi gadis ini.

Seorang gadis yang enggan memberitahu namanya telah berkongsikan kisah cintanya melalui Facebook dalam laman True Love Confession. Gadis ini sering dipuji penampilannya kerana kecantikannya.

Loading...

Dia memberitahu bahawa dia pernah memenangi beberapa buah pertandingan kecantikan sebelum ini. Walaupun memiliki paras rupa yang cantik tetapi dia tidak mempunyai teman lelaki kerana dia terlalu memilih.

Namun semuanya berubah apabila seorang lelaki bernama Kiel muncul di dalam hidupnya. Berikut cerita yang ditulisnya di laman Facebook.

Kiel merupakan seorang penunggang beca. Dia selalu menunggunya gadis itu tamat kelasnya untuk dihantar dia pulang. Kiel selalu tidak mengenakan sebarang bayaran kepada gadis itu.

Setiap kali Kiel berada di sana, gadis tersebut sering menggodanya dengan mengejek akan rupa parasnya. Apabila setiap hari bertemu, gadis ini mula tertarik akan Kiel dan mula menjalinkan hubungan dengannya.

Suatu hari Kiel tidak membalas mesej dari gadis tersebut dan ini membuatkan hatinya resah. Kemudian dia mendapati Kiel telah kehilangan nenek yang disayanginya. Kejadian itu membuatkan Kiel telah hilang semangat di dalam hidupnya.

Image result for Gadis Cantik Ini Mahu Buktikan Yang Cinta Itu Memang Buta Dan Tidak Pandang Paras Rupa

Loading...

Ayah Kiel telah meninggalkan dia sewaktu kecil dan dia hanya mempunyai neneknya sahaja. Tetapi sekarang neneknya telah tiada dalam dunia ini. Gadis tersebut turut merasakan kesedihan yang dialami oleh Kiel dan pada masa itu dia tersedar yang dia bukan sahaja mengasihaninya malah turut mempunyai perasaan cinta.

Pada suatu malam, Kiel mabuk dan mereka berdua pun tidur bersama. Keesokan paginya, gadis ini melihat Kiel sedang menangis. Kiel meminta maaf tentang apa yang berlaku semalam tetapi wanita itu menyakinkannya bahawa semuanya baik sahaja.

Tanpa disangka wanita itu telah hamil. Mereka dua memberanikan diri untuk bertemu dengan ibu bapa wanita tersebut. Malangnya ayahnya telah memukul Kiel. Mereka berdua telah diusir kerana ayahnya tahu bahawa Kiel bukanlah lelaki yang bagus untuk anaknya. Sejak kejadian itu Kiel bekerja keras untuk menampung keluarga kecilnya itu.

Satu malam Kiel terlalu lambat untuk pulang ke rumah. Gadis ini berasa sangat khuatir kerana sudah lebih kurang satu jam dia tidak kelihatan. Tiba-tiba dia telah dihubungi oleh nombor yang tak dikenali.

Berita yang didengari telah mengubah kehidupannya. Dia terkejut mendapat berita bahawa Kiel telah ditikam dan kemudiannya meninggal dunia. Waktu itu gadis tersebut sedang mengandungkan anaknya yang berusia 7 bulan.

Selepas daripada kejadian itu keluarga wanita tersebut membawanya pulang ke rumah. Suspek yang membunuh Kiel telah ditangkap. Akhirnya wanita ini meminta Kiel untuk memaafkan kedua ibu bapanya itu.

Beberapa netien berasa tersentuh mendengar kisahnya itu. Tetapi terdapat juga netizen yang menafikan kisah wanita ini. Netizen tersebut menganggap wanita ini mereka cerita untuk mengejar populariti di laman media sosial sahaja. Netizen itu turut menambah lelaki yang bernama Kiel dikenali sebagai Wowowee di Dumaguete City, Filipina dan turut memberitahu bahawa Kiel masih hidup.

Silakan SHARE.

Sumber : Taiko Tv
______________________________________
TERSEBAR RAKAMAN, UQASHA SENROSE DITEGUR PEMINAT SINGAPORE SELEPAS BELANJA ‘ASET PENTING’ UNTUK PEMINAT YANG GATAL..
Image result for UQASHA SENROSE DITEGUR PEMINAT SINGAPORE SELEPAS BELANJA ‘ASET PENTING’

Sudah lumrah bergelar selebriti, apa sahaja yang dilakukan pasti mendapat perhatian ramai. Namun mungkin dek kerana terlalu rimas dengan komen-komen peminat dari singapore yang menegurnya, Uqasha Senrose terpaksa bersuara demi mempertahankan apa yang dilakukan.

respon Uqasha apabila ditegur peminat yang merasakan pemakaiannya tidak bersesuaian yang telah dimuat naik ke laman sosial baru-baru ini.

Cantik tapi kalau dilonggarkan lebih cantik – peminat

kalau lagi terdedah mungkin lagi cantik… – peminat gatal di laman bigo live

Barang A sape xmau..🤗🤗

Peminat yang kurang senang dengan cara pemakaian Uqasha bertindak ‘menyerang’ dan menegur pelakon itu.

Walaupun acap kali ditegur peminat, Uqasha nampaknya tidak ambil pusing dengan semua itu malah sempat meninggalkan pesanan yang cukup ‘makan dalam’.

 

 

 

Tolong Viral Weyh!

Fesyen Uqasha Senrose Semakin Berani Di Event EH Top 20.

 

_________________________________

ISTERI MEMANG SANGAT CANTIK TAPI SUAMI MASIH LAGI ‘MAKAN LUAR’, KENAPA??
Isteri memang dah sangat cantik tapi si suami masih lagi ingin mencari wanita lain untuk bersama. Kenapa? Apakah kekurangan pada si isteri? Mesti ada sesuatu yang tidak kena.Inilah yang berlaku kepada seorang wanita yang dikatakan telah berjaya menemui suaminya setelah beberapa hari suaminya itu tidak pulang ke rumah, rupa-rupanya sedang bercinta dan bersama-sama dengan wanita lain.

Menurut sumber, si isteri dikatakan telah mencari si suami telah beberapa hari dan akhirnya dapat ditemui selepas dibantu oleh rakanya yang menaiki motosikal apabila terserempak dengan kereta suaminya itu berdekatan dengan sebuah restoran.Tanpa membuang masa si isteri kelihatan terus menuju ke arah kereta tersebut dan mendapati ada seorang wanita di dalam kereta, lalu mengetuk tingkap kereta dan meminta wanita terbabit membukanya.

Selepas tingkap dibuka, isteri malang tersebut dilihat menarik wanita itu keluar, malangnya cubaannya tidak berjaya namun belia dapat merampas beg tangan wanita berkenaan, Si isteri terkejut apabila mendapati beg tangan wanita tersebut mempunyai beberapa kondom yang dipercayai akan digunakan wanita terbabit untuk bersama dengan suaminya, malah turut pil perancang turut ada bersama.

Selepas beberapa minit, kelihatan seorang lelaki berbaju hitam datang daripada belakang dan menghalang isterinya dari terus menyerang teman wanitanya itu sebelum masuk ke dalam kereta serta beredar dari tempat berkenaan.Menerusi terjemahan seorang netizen yang dipercayai memahami apa yang dituturkan oleh mereka adalah seperti berikut;Lelaki berkenaan adalah suaminya.

Dia pergi kepada perempuan tersebut dan bertanyakan ke mana dia mahu pergi tetapi perempuan tersebut berkata tidak pergi ke mana-mana. Kemudiannya, isteri tersebut berkata, perempuan itu menipu dan meminta dia menunjukkan wajahnya.

Malah si isteri turut bertanyakan namanya dan meminta untuk melihat apa yang terkandung di dalam beg tangannya itu.Kemudiannya, suami wanita tersebut datang dan berkata “apa yang dibuatnya serta bergegas masuk ke dalam kereta. Si isteri berkata, tak mengapa, kau akan kena dengan aku nanti apabila berada di rumah.”

Rata-rata netizen yang mengikuti dan menonton perkongsian rakaman video berkenaan menyifatkan lelaki terbabit tidak bersyukur kerana mempunyai seorang isteri yang sangat cantik dan masih lagi mencari wanita lain.Sehubungan itu, mereka berpendapat, kecantikan seseorang wanita belum tentu dapat membuatkan seorang suami itu dapat setia bersama isterinya

Loading...